fredag 30 oktober 2009

Tjuvar & Banditer

Någon person som gillar saker mer än h*n har pengar att handla för var förbi butiken och hämtade ett stycke liten pigtittare och ett stycke gammal fin pälsmuff. Synd bara att det var min lilla butik som fick stå för notan. Det är ju tyvärr ingen inrättning där sakerna kommer gratis. Utan varje liten pryl där inne har jag betalat för. Saker som någon annan anser sig ha rätten att stjäla. Jävla parasiter!

Har upptäckt tomma galgar några gånger, och undrat om det är jag som glömt att ta bort dem eller om det är någon som handlat utan att betala. Eftersom att jag tror gott om de flesta så har jag skyllt på mig själv. Den här gången kan jag tyvärr inte skylla på mig själv då det uppenbart har försvunnit saker från sina platser. Jisses vad ARG jag blir!

Häromdagen var det dessutom en person inne och som helt plötsligt "försvann", när jag ropade efter honom så kom han fram från lagret, han letade efter toan sa han. Jomenvisstserrö. Det kan han ju försöka lura i någon annan.

Det är synd när ens föreställningar går i kras. Mänskligheten är inte alltid god. Så enkelt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar